16 Mayıs 2013 Perşembe

Ben Bilmem Eşim Bilir Topuklu Ayakkabı Oyunu Türkçe Olarak Çıktı



Birçok oyun sitesinin üzerinde çalıştığı ve yapımcılığını kanal d oyunun üstlendiği yeni oyun ben bilmem eşim bilir bar masası oyununu daha önce sizlere tanıtmıştık. Şimdi ise ben bilmem eşim bilir topuklu ayakkabı oyunu ile sizlerleyiz. Oyunda erkekler topuklu ayakkabı giyerek yarışmaya koşmaya ve yürümeye çalışacak. Sizde size gösterilen tuşlara basarak engelleri aşmaya ve eşlerin birinci olmasını sağlayacaksınız. Unutmayın oyun oldukça zor karşınızdan ne zaman ne geleceği belli olmuyor. Bu durum çerçevesinde ilerlemeli ve ben bilmem eşim bilir topuklu ayakkabı oyununda alabildiğinizce puan almalısınız.

Sonuç olarak oyun cidden harika olmuş. Çok yakında acı biber gibi ben bilmem eşim bilirin klasikleşen oyunlarıda sitemizde yerini alacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder